Jedna z naszych klientek skorzystała z naszej pomocy podczas planowania i przeprowadzenia kampanii na Black Friday. Ustaliliśmy, że w promocji wykorzystany zostanie jedynie jeden produkt – topowy e-book, którego cena została specjalnie obniżona wyłącznie na tę okazję. Wcześniej nie była obniżana jego cena, więc była to atrakcyjna promocja.
W kampanii wykorzystaliśmy 2 kreacje reklamowe przedstawiające okładkę e-booka oraz samą autorkę. Kampania trwała tydzień (rozpoczęła się w dniu Black Friday i trwała jeszcze tydzień po nim). Kwota, jaką wydaliśmy w trakcie kampanii to 14 400,44 PLN. Kampania została poprzedzona ponad 2-miesięcznym przygotowaniem w postaci działań organicznych (tematyczne wpisy na blogu, regularne eksperckie stories, posty w mediach społecznościowych) oraz kampaniami kierującymi na stronę www oraz zachęcającymi do obserwowania na Facebooku i Instagramie.
Wyniki kampanii sprzedażowej prezentowały się następująco: